Društvene mreže se sve više i više koriste u svakodnevnom životu, u nekim slučajevima dan bez društvenih mreža je nazamisliv!
Postoji veliki broj društvenih mreža, ali se samo par njih ističu kao najpopularnije. To su: Facebook, MySpace, Twitter, Bebo, LinkedIn...
Najpopularniji je FACEBOOK( https://www.facebook.com/). Postao je popularan za kratko vreme i ima oko 955 miliona korisnika od kojih su 200 miliona aktivni svaki dan.
Napravio ga je Mark Zuckerberg, a prvobitno se zvao Fejsmeš. U roku od nekoliko sati privukao je preko 400 posetilaca, nakon toga usledila je nagla popularizacija Facebooka.
Facebook je veoma korisna i zabavna drustvena mreža, ali isto toliko i opasna. Pomoću Facebooka možete biti u stalnom kontaktu sa prijateljima i upoznavati nove prijatelje, ali nikad ne znate ko sedi sa druge strane računara. Veliki broj omladine, ali i odraslih, "naseda" na lažne profile i stupa u kontakt sa nepoznatim i opasnim licima, što u nekim slučajevima dovodi do pedofilije i trgovinom ljudi. Iz ovih razloga treba biti siguran da li komunicarimo sa svojim prijateljima i da li su to stvarno oni.
Video o Facebooku, koji je veoma koristan i treba ga pogledati:
FB predavanje za decu i roditelje
Druga najpopularnija društvena mreža u svetu je TWITTER(https://twitter.com/), ali je u Srbiji manje popularan. Twitter je mikro-blog alat koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikro-tekstualne unose, takozvane tvitove.Tvtovi su kao na facebook-u statusi.Twitter je u svetu postao popularan 2009. godine i ima oko 200 miliona korisnika .On može da posluži i za reklamiranje raznih brendova.
Tvitovi mogu da sadrže oznake sastavljene od pojma sa prefiksom "#" , poput #serbia. Na ovaj način se omogućava pronalaženje tvitova na određenu temu jednostavnim traženjem upotrebljene oznake.Znak "@" ispred korisničkog imena, poput @korisničko_ime, koristi se za upućivanje replike određenom korisniku, ili više njih. Tvitove koji počinju sa @korisničko_ime mogu videti svi ostali korisnici, ali se takve poruke smatraju direktnom replikom korisniku čiji je nadimak prvi u nizu.
SKYPE-skajp(http://www.skype.com/en/) je veoma popularna mreža pošto se preko nje može besplatno razgovarati sa prijateljima i mogu se koristiti video pozovi,takođe se preko skajpa mogu slati slike,pesme,dokumenta itd. ,ali to može da prenese i viruse na drugi računar tako da sa tim treba biti oprezan,i skajp kredit je veoma isplativ ,pa ga mnogi poslavni ljudi stlano koriste za razne pozive u inostranstvo itd…
YOUTUBE() nije društvena mreža, ali je takođe veoma popularan svim posetiocima interneta, od dece do odraslih, od onih koji se zabavljaju do onih koji posluju iz zarašuju na internetu.
Za postavljanje sadržaja potrebna je registracija, dok za pregledanje nije, izuzev sadržaja koji nije primeren za osobe mlađe od 18 godina. Prema pravilima korišćenja, korisnici mogu postavljati vlastite originalne video snimke za koje imaju dopuštenje vlasnika autorskih prava, a zabranjeno je postavljanje pornografskog sadržaja, nasilja, sadržaja koji podržava kriminalne radnje, sadržaja s ciljem osramoćenja i klevete i reklama. YouTube zadržava pravo na korištenje, preinaku i brisanje postavljenog materijala.
Postoji veliki broj društvenih mreža, ali se samo par njih ističu kao najpopularnije. To su: Facebook, MySpace, Twitter, Bebo, LinkedIn...
Najpopularniji je FACEBOOK( https://www.facebook.com/). Postao je popularan za kratko vreme i ima oko 955 miliona korisnika od kojih su 200 miliona aktivni svaki dan.
Napravio ga je Mark Zuckerberg, a prvobitno se zvao Fejsmeš. U roku od nekoliko sati privukao je preko 400 posetilaca, nakon toga usledila je nagla popularizacija Facebooka.
Facebook je veoma korisna i zabavna drustvena mreža, ali isto toliko i opasna. Pomoću Facebooka možete biti u stalnom kontaktu sa prijateljima i upoznavati nove prijatelje, ali nikad ne znate ko sedi sa druge strane računara. Veliki broj omladine, ali i odraslih, "naseda" na lažne profile i stupa u kontakt sa nepoznatim i opasnim licima, što u nekim slučajevima dovodi do pedofilije i trgovinom ljudi. Iz ovih razloga treba biti siguran da li komunicarimo sa svojim prijateljima i da li su to stvarno oni.
Video o Facebooku, koji je veoma koristan i treba ga pogledati:
FB predavanje za decu i roditelje
Druga najpopularnija društvena mreža u svetu je TWITTER(https://twitter.com/), ali je u Srbiji manje popularan. Twitter je mikro-blog alat koji omogućava svojim korisnicima da čitaju tuđe i šalju svoje mikro-tekstualne unose, takozvane tvitove.Tvtovi su kao na facebook-u statusi.Twitter je u svetu postao popularan 2009. godine i ima oko 200 miliona korisnika .On može da posluži i za reklamiranje raznih brendova.
Tvitovi mogu da sadrže oznake sastavljene od pojma sa prefiksom "#" , poput #serbia. Na ovaj način se omogućava pronalaženje tvitova na određenu temu jednostavnim traženjem upotrebljene oznake.Znak "@" ispred korisničkog imena, poput @korisničko_ime, koristi se za upućivanje replike određenom korisniku, ili više njih. Tvitove koji počinju sa @korisničko_ime mogu videti svi ostali korisnici, ali se takve poruke smatraju direktnom replikom korisniku čiji je nadimak prvi u nizu.
SKYPE-skajp(http://www.skype.com/en/) je veoma popularna mreža pošto se preko nje može besplatno razgovarati sa prijateljima i mogu se koristiti video pozovi,takođe se preko skajpa mogu slati slike,pesme,dokumenta itd. ,ali to može da prenese i viruse na drugi računar tako da sa tim treba biti oprezan,i skajp kredit je veoma isplativ ,pa ga mnogi poslavni ljudi stlano koriste za razne pozive u inostranstvo itd…
YOUTUBE() nije društvena mreža, ali je takođe veoma popularan svim posetiocima interneta, od dece do odraslih, od onih koji se zabavljaju do onih koji posluju iz zarašuju na internetu.
Za postavljanje sadržaja potrebna je registracija, dok za pregledanje nije, izuzev sadržaja koji nije primeren za osobe mlađe od 18 godina. Prema pravilima korišćenja, korisnici mogu postavljati vlastite originalne video snimke za koje imaju dopuštenje vlasnika autorskih prava, a zabranjeno je postavljanje pornografskog sadržaja, nasilja, sadržaja koji podržava kriminalne radnje, sadržaja s ciljem osramoćenja i klevete i reklama. YouTube zadržava pravo na korištenje, preinaku i brisanje postavljenog materijala.
Нема коментара:
Постави коментар